JOANNA PAWŁOWSKA

Joanna Pawłowska

Uczenie to jej tlen, energia, radość, siła. Od ponad 15 lat pomaga kursantom otwierać nowe okna i nowe drzwi na świat, dając im nowe możliwości do pozytywnych zmian. Wspieranie ich w nabywaniu coraz lepszych umiejętności językowych traktuje jako przywilej, ale także dużą odpowiedzialność.

W swojej pasji uwielbia to, że ciągle spotyka się z niezwykłymi ludźmi, planuje, działa, realizuje i coś nowego wymyśla. Nie stoi w miejscu.

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim (NKJA oraz lingwistyka stosowana). Jest praktykującym dydaktykiem – lektorem i trenerem języka angielskiego, a także edukatorem, neurometodykiem, mentorem, certyfikowanym tutorem I stopnia, konsultantem metodycznym oraz trenerem współpracującym z zewnętrznymi instytucjami szkoleniowymi takimi jak np. PTI, ODN.

Jest absolwentką Akademii Zarządzania dla Dyrektorów i Metodyków Szkół Językowych, Personel Training Institute dr Joanny Femiak (2011) oraz studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania kompetencjami pracowników (2012).

Od 2011 r. prowadzi własną szkołę językową Akademię Vena oraz biuro tłumaczeń Vena Translations. Jest założycielem, trenerem i architektem programowym Akademii Mentoringu dla nauczycieli i lektorów, w ramach której realizuje autorskie projekty szkoleniowe m.in. Akademię Neurotrenera Języka Biznesu. Prowadzi także indywidualne ścieżki mentoringowe dla nauczycieli i lektorów.

W 2014 r. zainicjowała projekt Metodycznej Kafejki, czyli spotkań warsztatowych dla nauczycieli języków obcych oraz nauczycieli innych przedmiotów, pedagogów i nauczycieli wspomagających, jako platformy do wymiany doświadczeń, wspierania oddolnych inicjatyw oraz idei uczenia się od siebie. Na cyklicznych spotkaniach dzielą się pomysłami, sukcesami, dylematami czyli po prostu wspierają się. Moderuje także dedykowaną projektowi grupę na facebooku:
Metodyczna Kafejka – praktycznie i uważnie o uczeniu.

Uczestniczy regularnie w wielu konferencjach i warsztatach metodycznych, interpersonalnych oraz trenerskich. Jest prelegentem na konferencjach metodycznych m.in. PASE, TWIST. Doświadczenie w branży zdobywała w największych szkołach prywatnych w Polsce – m.in. Lang Ltc (trener i coach językowy w wymagających projektach dla klientów korporacyjnych), przez 6 lat z Warsaw Study Centre (dyrektor ds. kadr i szkoleń, metodyk – Academic Manager, trener wewnętrzny i lektor) oraz w Worldwide School (trener i lektor). Dla tej ostatniej w 2009 prowadziła pierwszy swój autorski warsztat dla nauczycieli „Spice up your classes…with NLP”, który powstał na bazie doświadczeń badań przeprowadzonych na potrzeby pracy licencjackiej oraz magisterskiej. Wtedy też postanowiła rozwijać się w kierunku trenerskim oraz zdecydowała się podjąć pracę jako metodyk. Pierwsze kroki jako lektor stawiała w kilku innych szkołach prywatnych, ucząc dzieci, młodzież oraz grupy dorosłych na kursach stacjonarnych i egzaminacyjnych, co wspomina z dużym sentymentem.

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń in-company, blended learning oraz live online, intensywnych oraz indywidulanych dla dorosłych i młodzieży.

Od kiedy pamięta interesowała się neurodydaktyką. Z racji swojego doświadczenia i wykształcenia w swojej pracy wykorzystuje dużo narzędzi coachingowych, w tym własnego autorstwa, przydatnych w procesie uczenia się języka obcego.

Fascynuje ją świat wirturealiów, stąd szuka ciągle nowych sposobów na ich wykorzystanie na zajęciach.

Bardzo bliski Asi jest mentoring i tutoring w edukacji językowej, dzięki którym nabiera uważności na to, co w edukacji jest najważniejsze – czyli człowiek, ten mały i ten duży.

Prywatnie dużo fotografuje rzeczywistość wokół niej samej, spędza czas z najbliższymi, pisze, rysuje, ogląda Kochane Kłopoty, spotyka się z przyjaciółmi, odkrywa smaki Indii i jeździ konno, aby móc się totalnie wyłączyć.

INSPIRUJE SIĘ.

Shopping Cart
Scroll to Top