STRATEGIE SKUTECZNEGO NAUCZYCIELA – projekt abonamentowy


Miewasz czasami taką wizję, że masz realny wpływ na wyniki swoich uczniów? Taki mierzalny, który można udowodnić. Chciałbyś poznać narzędzia, które pomogą Ci go zbadać? Z radością przebywałbyś w pokoju nauczycielskim, w którym nie ma narzekania, bo wszyscy pracują nad prawdziwą zmianą? Zaparz sobie filiżankę dobrej kawy i przysiądź się do mnie na momencik.


Jeśli uczniowie nie zmieniają swojego uczenia się,
zmienić się musimy my, nauczyciele.
John Hattie



Zapraszam Cię do wspólnej drogi profesjonalizacji zawodu nauczyciela i pracy szkoły. Wspólnie przejdziemy ze sfery oceniania ucznia na stronę ewaluacji swojego realnego wpływu.

1. Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się?
2. Jak włączyć uczniów w monitorowanie swoich postępów?
3. Co możemy zrobić, aby uczniowie wzięli odpowiedzialność za swój postęp edukacyjny lub jego brak?


Jak tego dokonamy?

Etapami, na spokojnie i wspólnie.
Będziemy się uczyć od najlepszych i od siebie nawzajem. Będziemy próbować, zmieniać, tworzyć, próbować i znowu zmieniać.

Z radością chcę Ci opowiedzieć o nowym projekcie: Strategie skutecznego nauczyciela.

Jest to 6. godzinne szkolenie podzielone na trzy panele:

1. Przygotowanie i rozpoczęcie lekcji  (LIVE, dostęp do nagrania i materiały PDF)

2. Przebieg lekcji i cele uczenia się  (LIVE, dostęp do nagrania i materiały PDF)

3. Zakończenie lekcji i nowe ramy myślenia szkolnych liderów  (LIVE, dostęp do nagrania i materiały PDF).

W każdym panelu opowiadam o narzędziach przeznaczonych do tego konkretnego etapu lekcji, które pomogą Ci monitorować swój nauczycielski wpływ na wyniki uczniów, a tym samym je sukcesywnie zwiększać.

NIE MOŻESZ ZMIENIĆ TEGO, CZEGO NIE MIERZYSZ – to jedna z najważniejszych zasad biznesu i myślę, że w edukacji również się sprawdza.

Każdy panel składa się z dwugodzinnego webinaru oraz pliku materiałów PDF, które mailowo ode mnie otrzymasz. Spotykamy się online. Szkolenia są zapisane, a dostęp do nich nie jest ograniczony.

 

Jaki jest główny cel tego przedsięwzięcia? Zmiana paradygmatu z nauczyciela oceniającego na nauczyciela, który ocenia jedynie swój własny wpływ.

 

Zaangażowane podejście do oceniania siły oddziaływania stanowi
najważniejsze narzędzie do osiągnięcia doskonałości w nauczaniu.
John Hattie


Gdzie to wszystko będzie się odbywało?

W grupie na Facebooku.


Dlaczego tutaj?

Ponieważ mój pomysł jest znacznie szerszy. Chcę stworzyć wirtualny pokój nauczycielski, w którym będziemy współpracować w ZESPOŁACH DO SPRAW DANYCH.


O co chodzi?

Każdy, kto będzie przystępował do uczestnictwa w webinarach, tym samym przystępuje do zespołu przedmiotowego. Zapisując się na szkolenie, podajesz przedmiot, którego uczysz.
W ten sposób będziesz mógł od razu przystąpić do przedmiotowego zespołu do spraw danych, który będzie testował i tworzył nowe narzędzia pozwalające monitorować realny wpływ polonisty, matematyka, itd.


Jeśli chciałbyś posłuchać na temat tego projektu, zapraszam Cię do obejrzenia relacji na Instagramie w wyróżnionych – PROJEKT A …


Co zyskujesz, biorąc udział w projekcie?

* Dostęp do 6. godzinnego szkolenia, do którego zawsze możesz wrócić.
* Gotowe narzędzia w postaci PDF-ów, między innymi: dziennik samooceny, metoda rekordów życiowych, strategie metapoznawcze, model SOLO, itd.
* Możliwość realnej ewaluacji swojego nauczycielskiego wpływu.
* Przynależność do społeczności nauczycielskiej, która tworzy przedmiotowy zespół do spraw danych.


Jaki jest szczegółowy zakres tematyczny webinarów?

1. Zmiana paradygmatu nauczyciela – DNA aktywatora i misja ewaluatora.
2. Punkty koncentracji silnych nauczycieli.
3. Elementy skutecznego zarządzania procesu edukacyjnego.
4. Uczeń jako ewaluator swojego procesu uczenia się.
5. Normy cechujące szkoły, w których uczniowie lepiej dojrzewają i rozwijają się.
6. Najważniejsze czynniki sprzyjające uczeniu się.
7. Kluczowe pytania dla nauczyciela wduchu pedagogiki produktywnej.
8. Strategia uczenia się zamiast strategii wyniku.
9. Kryteria sukcesu.
10. Dziennik samooceny.
11. Metoda rekordów życiowych.
12. Model SOLO.
13. Zespoły do spraw danych – wprowadzenie.





Ile kosztuje udział w projekcie?

Dostęp do całości możesz wykupić tylko do środy 06.11.2019 r za promocyjną kwotę 50 zł.


Jak przystąpić do projektu?

1. Napisz do mnie maila na adres: fitedukacja@gmail.com, w tytule napisz: Strategie skutecznego nauczyciela.
Podaj w nim swoje imię i nazwisko, miejscowość, szkołę, najważniejszy przedmiot, którego uczysz oraz ilość webinarów, które chcesz wykupić. Jeśli nie decydujesz się na całość, podaj proszę numer i tytuł webinaru, w którym chcesz uczestniczyć.

2. W odpowiedzi prześlę Ci numer konta, na który należy dokonać wpłaty.

3. Gdy dokonasz powyższych czynności, otrzymasz ode mnie zaproszenie do grupy: Strategie skutecznego nauczyciela. Wystarczy, że przyjmiesz zaproszenie i już jesteś na pokładzie smile!


Dla kogo jest ten projekt?

Dla nauczycieli przedmiotowców (różnych typów szkół), dla dyrektorów szkół i dla zaangażowanych wychowawców.

 

Dobre szkoły wyróżnia to, że ich pracownicy wiedzą, nad czym debatować
– nad znajomością swojej siły oddziaływania.
John Hattie

 

 

Shopping Cart
Scroll to Top